سیم جوش M80-12 و کاربرد های آن

به منظور افزایش دقت و ظرافت در جوشکاری باید از سیم جوش ها همانند سیم جوش M80-12  استفاده نمود.
جوشکاری یکی از مهمترین حرفه هایی است که در صنعت، پرکاربرد است و در این زمینه سیم جوش M80-12 می تواند استفاده های زیادی داشته باشد. سیم جوش ها که در واقع همان الکترودها هستند، علی رغم این که ظریف هستند ولی می توانند امنیت کار را بالا برده و همچنین باعث می شوند که جوشکاری های خارجی، تمیز و بدون نقص انجام شوند.
بعد از اتمام جوشکاری باید بررسی شود که آیا تمامی نقاط اتصال که در ابتدا مد نظر بوده است، به خوبی جوش خورده اند یا نه. در ابتدا جوشکاری به صورتی کلی انجام می شود تا دو قطعه فلز به هم وصل شوند اما بعد از آن باید به سراغ ظریف کاری بروید. محل جوش را کاملا کنترل کنید. در صورتی که کوچکترین خلل و فرجی در این منطقه وجود داشته باشد، می تواند در کوتاه مدت منجر به کوتاه شدن عمر جوشکاری شده و حتی خسارت های سنگینی را به دنبال داشته باشد در این زمان است که برای پر کردن منفذهای جوشکاری باید از سیم جوش همانند سیم جوش M80-12 استفاده کنید.

ویژگی ها و کاربردهای سیم جوش M80-12:

با توجه به این که انواع مختلف سیم جوش در بازار وجود دارد، این سوال مطرح می شود که هر الکترود چه کاربردی دارد. در این قسمت شما را با کاربردها و مشخصات سیم جوش M80-12 آشنا خواهیم کرد:

  • 1-    سیم جوش M80-12 دارای نام جهانی ER80S-G  است که معمولا در بازار تجاری به همان نام  M80-12 شناخته شده می شود.
  • 2-    این نوع سیم جوش دارای بدنه مسوار است که وجود آلیاژهایی شامل نیکل، مس و کروم در داخل آن باعث می شود که گزینه مناسب برای جوشکاری در فولادهای مقاوم در برابر شرایط جوی و خوردگی است.
  • 3-    شما می توانید از سیم جوش M80-12 برای جوشکاری هایی استفاده کنید که فولاد، مقاومت زیادی دارد. این نوع سیم جوش، از خواص خوب مکانیکی برخوردار است به همین دلیل است که استحکام زیادی را در محل جوش ایجاد خواهد کرد.
  • 4-    مهمترین کاربرد سیم جوش M80-12 در جوشکاری های میگ مگ هست. اما این نوع جوشکاری چیست؟ این نوع جوشکاری نه تنها کمک می کند که سرعت عمل کار بالا برود، بلکه قدرت نفوذ بیشتری داشته و در نتیجه استحکام کار بالا می رود. علت این که نفوذ آن زیاد است این است که قطر سیم جوش به کار رفته در جوشکاری میگ مگ کم است همانند سیم جوش M80-12 در نتیجه شدت جریان بیشتر و رسوب بیشتر خواهد شد.

 

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *